Sayfalar

11 Ağustos 2014 Pazartesi

HOLLEY! MİDE BULANTILARIMDAN KURTULDUM (13. Hafta Gebelik)


Resmen gözüm açıldı diyebilirim... Tabi bu arada 2,5 kilo kadar kaybım oldu malesef. Biraz tedirgindim doktora gidip hemen sordum ama doktorum ilk üç ayda böyle şeylerin yaşanabileceğini bebeğe bir zararı olmayacağını söyleyince de rahatladım açıkçası...

Şimdi rahat rahat yemeğimi yiyebiliyorum. Benim mide bulantılatım dördüncü ayımın ilk haftası gibi geçti. Bazı kadınlarda dokuz ay bile sürebiliyormuş... çok zor Allah kolaylık versin ben yaşadım biliyorum kafamı kaldıramıyordum. Zaten bu postuda bu sebeple bu kadar geç yazıyorum... sabahları sadece kepekli ekmekle yapılmış tost yiyebiliyordum bide yeşil erik iyi geldi bana. Normal beyaz ekmek ağzımda kısa süre sonra tatlı bir tat bırakıyordu birde midemi tam tutmuyordu sanki.

Size doktorumun bana söylediklerini aktarmak istiyorum; Benim bebek için bu dönemde sadece folik asidimi düzenli almamı ve suyumu eksik etmememi söyledi. Sadece bunlar bile onun sağlıklı olması için yeterliymiş
.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder