Sayfalar

13 Ekim 2014 Pazartesi

BEBEK ODASI TURLARI - 1 -


Artık bebek odası turlarına başladık. Öncelikle güvenilir sağlam mobilya arıyoruz ve bütçemizin büyük kısmını gardroba ayırmaya karar verdim. Çünkü büyüsede büyümese de beşik olayı gelip geçici diye düşünüyorum. Hatta büyümeyen beşiğe karar verirsek İkea'nın beşikleride gayet uygun ve tasarımları gayet güzel bence. Hem de kullanılan boyalarında bebekler için uygun olduğunu ve onlara zarar vermeyeceğini söylüyorlar. Bu sebeple gittiğimiz mobilyacıda üç kapaklı gardrop ve büyüyen beşiklere bakıyoruz daha çok.

Önce çilek mobilyaya gittik büyüyebilen beşik ve üç kapılı gardrop için fiyatları aldık iki modeli beğendik. Aşağıda hatırladığım kadarıyla aşağı yukarı fiyatlarını yazdım.

 Çilek mobilya, üç kapılı gardrop + büyübilen beşik + iki ayrı boy yatak + uyku seti = 2.200 TL


Çilek mobilya, üç kapılı gardrop + büyübilen beşik + iki ayrı boy yatak + uyku seti = 2.400 TL

Bir model daha vardı o daha pahalıydı ve daha çok kasvetliydi açıkçası beğenmedim. Klasik modelleri pek sevmiyorum o yüzden onun fotoğrafını eklemedim.

Sonra internetten daha önce gördüğüm İstikbal'den arya bebek odasına baktık. Açıkçası beşiğini beğenmedim. Ama gardrop fena değildi. Büyümeyen bir beşiğe 1200 tl civarı bir fiyat vermek istemedim. Saçma geldi. Onun yerine ayn ı fiyatlardaki Çilek in büyüyen beşiğini alırım diye düşündüm. Bu arada fotoda Bu takım sanki düz beyaz gibi gözüksede aslında beyaz ahşap görünümlü. Ahşabın damarları deseni falan var üstünde. Bu sebeple ikea nın düz beşikleri ile de takım yapmak olmaz diye düşündüm.

İstikbal, Arya bebek odası üç kapılı gardrop : 1.230 TL

Son olarakta Bellonoya uğradık


Bellona'da gördüğümüz bu takımın fiyatını hatırlamıyorum sanırım üçlü dolabı 1.200 TL civarındaydı ama bana pek kaliteli gelmediği için birkaç tane daha model göstersede fiyatlarıda modelide aklımda pek kalmadı açıkçası.

Çilek markası pahalı gibi dursada aslında yanında verdikleri birsürü şey sebebi ile fiyatıda dengeliyorlar sanki. Çünkü satıcı büyüyebilen beşiğin hem küçük hem büyük yatağınıda verdiklerini söyledi birde uyku seti veriyorlar. Yatakları farklı yerden almaktansa çilekten almakta iyi fikir olabilir diye düşündük açıkçası.

Bebek odası için ilk turumuzu şehir içindeki bilindik markalara giderek başlamaya karar verdik. Bir dahaki turumuzda Karabağlar bölgesindeki mobilya üreticilerine bakıcaz. Benim başka bildiğim mobilyacı yok. İzmirde bildiğiniz mobilyacı varsa tavsiyelerinizi beklerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder