Sayfalar

27 Eylül 2014 Cumartesi

ŞEKER YÜKLEME TESTİ




Aslında son dönemde Canan Karatay'ın yaptırılmaması ile ilgili uyarılarını dikkate alarak hiç yaptırmak istemiyordum. Ama internetten baktım yükledikleri şeker miktarı bir porsiyon baklava kadar olduğunu öğrendim. Hastanedeki hemşirede sıra beklerken benzer şeyler söyledi. Ve bende yüklemeyi yaptırmaya karar verdim.
Fotoğrafta görüldüğü üzere 75 gr lık glikoz içtim. İçmeden önce ve içtikten sonra bir saat ara ile 2 kere kan verdim. Yani toplamda 3 kere kan vermiş oldum. Hastanede zaman geçmeyince (önce biraz kantinde oturduk) sonra eşimle arabada oturduk sohpet edip müzik dinledik. Ben hiç zorlanmadım. İçim bayılmadı. İçtiğim şey bildiğiniz sade gazozdu. Bize bir kağıt verdiler orada hastaneden ayrılmayın, hareket etmeyin, oturarak bekleyin falan yazıyordu.

 Yukarıda  hastanenin kantininden almamızı söyledikleri glukozun fotoğrafını ekledim. 75 gr glukoz diye geçiyor. Bildiğiniz kavunlu gazoz.

Sonuçlar ise doktorumunda teyit etmesi ile gayet normaldi. İşte sonuçlarım:

Glukoz açlık ...............92
Glukoz 60 dk ..............154
Glukoz 120 dk ............125

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder