Sayfalar

20 Kasım 2014 Perşembe

TERCİHLERİM

BEBEK BEZİ
Bugün kipaya gittik orda kampanya vardı. Nekadardan indiğini hatırlamıyorum ama biz 30 TL ye aldım. Ama yandaki fotodakinin aksine 2 numarasını aldım. Yeni yeni öğreniyorum. Bu 2-5 kilo arasında demekmiş. En iyisi  bu bez diye düşünüyorum. Dokusu pamuklu olması ve sıvı kakayı emmesi gibi farkları var. Ön kısmında diğer bezlere göre farklı olarak bir izgi bulunuyor buda bezin dolu olup olmadığını anlamamı sağlayacakmış. Bakalım bebişim bir gelsin uygulamayıda ayrıntılı olarak paylaşıcam. Şuanda evremden ve internetten okuduğum kadarıu ile en iyi bez bu bence.

Bu arada televizyonda dönen göbek bağı koruması olan Molfix marka bebek bezi de aklımdan gemedi değil. Ama kuzenimin prima haricindeki bezlere alerjisi olmuştu ve kabarmıştı. Böyle olunca o riske giremedim açıkası.

ISLAK MENDİL

Islak mendillerin bir süredir içeriklerine bakıyorum. Pamuklu olmasına, paraben içermemesine ve aslında su ve pamuktan oluşmasına dikkat ettim. Sonuç olarak uni baby markasında karar kıldım. Kokusu yok. Diğer ıslak mendillerle kıyaslandığında içeriğinde su ve pamuk var. Diğer ıslak mendillerde 8-10 tane bilmediğim kimyasal geçiyor.

ŞAMPUAN


Bebek şampuanı olarak Sebamedi tercih ettim. Mustelamı yoksa sebamedmi diye karar verememiştim ama sebamed kullanan bir arkadaşım çok memnun olduğunu başka markalarda bebeğinin kafasında konak oluştuğunu söyleyince kararımı verdim.

Aldıklarımın çoğunu İzmir Bayraklıdaki Hello Baby mağazasından aldım. Ayrıca sebamed ürünlerinde %30 indirim var haberiniz olsun. Birde Sebamed şampuanın yanına dalin bebe sabunu aldım. 

PED

    Bugün kipaya gittiğimizde orta hasta bezi reyonu reyonu vardı. Külot şeklinde bezler vardı. Birde
mesane pedi yazanlar bende mesane pedi yazanlardan Depend marka olandan 1 paket aldım. Çünkü evde 1 adet (hediye verilmiş) Jolly marka mesane pedi vardı ve üstünde doğumdan sonra kullanıma uygundur yazıyordu. Öyle olunca bende kipada bulduğum marka olan depend markadan 1 paket aldım kalabalık yapmasın diyede 4-5 tanesini hastane çantama koydum. (10 TL )






BEBEK BAKIM ÖRTÜSÜ
Hastanede ve daha sonrada kullanmak üzere bebek bakım örtüsü aldım. 2 tanesinide çantaya attım. Kipada bu üründe de indirim vardı. (7 TL)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder