Sayfalar

9 Aralık 2014 Salı

ANA KUCAĞI İÇİNE BEL DESTEĞİ DİKTİM

Hem araba koltuğu hemde ana kucağı olarak kullanacağımız maxicosi cabrifix modelinin yanına bebeğimizi yeni doğduğu dönemde kontrollere götürürken kullanmak için acaba portbebe denilen bebek çantası da alsammı diye düşünüp duruyordum. çünkü ana kucağının eğimli gövdesinde bebişim ikibüklüm olsun istemiyordum. Sonunda portbebe almaktan vazgeçtim. Çünkü çok kısa süre kullanıcaktım ve dışarıda portbebe ile dolaşan anneleri görünce taşımanın çokta kolay olmadığını düşündüm. Ayrıca eşimin o kadar ana kucağı yapmışlar büyük firmaların bebeklerin konforunuda araştırmışlardır herhalde diye yaptığı yorumda etkili oldu tabi. Birde ana kucağı sert bir malzemeden yapıldığı için daha korunaklı gibi geldi.

Neyse uzun lafın kısası portbebeden vazgeçtim. Bunun üzerine çevremdeki arkadasların bebeklerinin ilk dönemlerinde anakucağının içine havlu, battaniye gibi dolgularla düzleştirdiklerini öğrendim.

Ayrıca internette bunun için bel desteği adında aparatlar satıldığını gördüm. Gittim birde mağazada gördüm pekte büyütülecek bir şey değildi. Çokta beğenmedim açıkçası. Merak edenler için fiyetı 40 Tl civarındaydı. Daha küçükleride vardı ama ben onların pek işe yarıyacağını düşünmüyorum.

Sonuç olarak oturdum makinemin başına gördüklerimden kat kat güzel bir bel desteği diktim. İçine kademeli olarak 3 kat havlu bulunuyor. Ayrıca ufak bir yastık ile de tam çukur olan yeri kapattım. En dış kılıfı ise zaten evde bulunan yumuşacık polar kumaştan. Yine içine sinmedi birde desteğin içindeki havluların arasına boncuk elyaf koydum. elyfların üstünden kat kat havlu kumaş geçtiği için  dokununca hem düz oldu hemde yumuşacık. Son olarakta kemerlerin geçtiği yerleri kestim işte oldu bitti !

Ana kucağının zeminine küçük bir yastık 

Kemer için kılıf 

Bel desteğinin içinde boncuk elyaf ve üç kat havlu kumaş var. Dışında kullandığım kumaş ise desenini zamanında severek aldığım yumuşacık polar kumaş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder