Sayfalar

5 Eylül 2014 Cuma

BİRAZ MAGAZİN - YABANCI ÜNLÜLER NASIL HAMİLE OLDULAR?

Biliyorsunuz hamile olmak çoluğa çocuğa karışmak hemde arzu endam ederek bunu göstermek 90ların aksine pek bir moda oldu son yıllarda size yurtdışında ünlü olan hemcinslerimizin nasıl gözüktüğünü neler giydiklerini paylaşmak istedim:



ADRİANA LİMA
Kendisini pek sempatik ve güzel buluyorum. Hamile kaldıktan sonra ilk aylarda görünümü pek değişmemiş (ikinci foto) Ama son aylara geldiğinde oda ay parçası misali olmuş. Ama hala çok hoş bence. Kıyafet seçiminde ise tüm hamilelerin giyebileceği aşırılıktan uzak normal kıyafetler tercih etmiş. Zaten mütevazi bir insan imajı çiziyor benim gözümde...
 
JESSICA SIMPSON
Hamile kaldığı dönemde ve sonrasında aldığı kilolar o dönem çok eleştirilmişti.
 
 




KIM KARDASHIAN

Kendisi televizyon yıldızı olur, son dönemlerde ilgi çekicek bir konu bulup gündemde kalmayı başarmıştır. Hamileyken tercih ettiği kıyafetleri normal zamanlarda tercih ettiği gibi yine ilgi çekmek için giydiğini düşünüyorum. Çünkü bebeğini sıkıştırmış gibi durmuyormu sizcede,?

Daha birçok eklenecek ünlü var ama şimdilik bu kadarını ekliyorum. hangi kıyafetleri giymişler nasıl değişmişler...






 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder