Sayfalar

29 Ekim 2014 Çarşamba

BEBEK İÇİN NEVRESİM TERCİHİ VE MARKALAR...


Bebeklerimizin cildi çok hassastır çünkü özellikle dünyaya geldiği ilk üç ayda cilt florası daha oluşmamıştır. Ayrıca deriyi örten keratin tabakası bebeklerde tam gelişmemiştir. Bu sebeplerle bebişlerimizin cildi erişkin insanlara göre mikroplara ve kimyasallara karşı korunmasıdır.

Bizim görevimiz ise bebeklerimizin bu dış etkenlerden elimizden geldiğince korumak. Yanlış anlaşılmasın amacım kimyasallardan korumak yoksa bebeklerimizi psikopatlık derecesinde çevrede bulunan tozlardan izole etmeyi düşünmüyorum. Çünkü çok titiz davranan annelerin çocukları büyüdüklerinde alerjik ve çabuk hastalanan çocuklar oluyorlar.

Ben birkaç beğendiğim markanın %100 pamuk nevresimlerini paylaşıyorum sizinle. Tabi desen tercihim genelde benim sade modellerden yana oluyor. Bebekler için elim hep daha soft daha sade modellere gidiyor. Daha rahat uyuyacağını düşünüyorum. Sizde ister netten ister mağazalardan benim seçtiklerime ulaşabilirsiniz.  fotoların başlıklarına markalarını da ekliyorum.

KARACA HOME BEBEK GRUBU:





 TAÇ BEBEK GRUBU:



ÖZDİLEK BEBEK GRUBU:


ENGLISH HOME BEBEK GRUBU:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder