Sayfalar

28 Eylül 2014 Pazar

BEBEK HAZIRLIKLARI - 2 -

Bebek hazırlıklarım artık yavaş yavaş başladı 6,5 aylık oldum gerçi bizim ailede 7. ay bitsin öyle başlarsın diye baskı var ama şunun şurasında ne kaldıki...

Aldığım bazı şeylerin fotolarını ve neden tercih ettiğimide belirterek ekliyorum. Ben birçok bebek blogunu takip ediyorum. Ve diğer bebek bekleyenler bayanlar ya da doğuranları okuyorum neler almışlar neler kullanmışlar diye. Belki sizede aldıklarım fikir verir...


Bebişime bornoz (nerden: mothercare), Bebekler için bu model dikdörtgen şeklinde olan havluların daha kullanışlı.
(Bu arada zemine serdiğim örtü benim bebekliğimden kalma kundak örtüm.)


Yeni doğanlar için tulum. (Nerden: Valla bir bebek mağazasından markası bebeto gibi birşeydi sanırım) Bu arada kızım olacak ama nedense elim pembelere hiç gitmiyor. Bu tulumun özellikle kulakları olan şapkasını çok beğendim.

Yine yukarıdaki fotoğraftada göbeğim yanlışlıkla girmiş  :)))  Tekrar fotoraf çekemiycem malesef çünkü hepsini katladım pakladım, yukarılara kaldırdım bile.


Alt değiştirme; Mağazaya gittim baktım o kadar çok çeşit vardıki dantelliden kabatmalıya falan... Ben en sadesini ve en incesini seçtim. Çünkü kalın olanların kullanışlı olacağını düşünmüyorum. Özelliklede bebek çantasına sığdırabileceğim ağırlık yapmayacak bir alt değiştirme süngeri seçtim. Mağazada dantelliler vardı kim alıyor acaba diye içimden geçirmedim değil açıkçası çok kullanışsız geldi.

Buda uyku tulumu deniyor sanırım. (Nerden: Chakra ) Yeni doğanlar için. Teyzemden geldi. Organik kumaştan üretilmiş pek tatlı.

Bunlarda üç adet hastane çıkışı kıyafetlerimiz. (Nerden: chicco ve bebeto ) Ailem ve arkadaşlarım en küçük boy kıyafetlerden çok fazla almamamı çünkü bebeğin çok hızlı büyüdüğünü söylediler.

Mermerşah ve penye mendiller

Buda yatağımız; Chicco' dan park yatak aldık. Fotoğrafı internetten buldum. Bizimkisi kırmızı renklisi. Bu yatağı yatak odamıza koymayı düşünüyorum. Biraz büyüyüp odasına geçtikten sonra oyun parkı olarak kullanırız diye düşünüyorum. 


Şimdilik bu kadar. Aldığım ürünlerin %100 pamuk olmasına ve mümkünse organik kumaştan üretilmiş olmasına dikkat ediyorum.

 Bu arada fotosunu eklemediğim 4 adet patikli alt ve hastane çıkışları ile birlikte olan içlik eldiven gibi parçalarda var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder