Sayfalar

22 Kasım 2014 Cumartesi

PAZEN BATTANİYE

Ankaraya bir zamanlar gittiğimde bursa kumaş pazarından bu kumaşı almıştım. Pazen kumaşı oldum olası %100 pamuk olduğu için çok sevmişimdir. Ama İzmire kumaşçılarda güzel desenli pazen kumaş bulunmuyor. Ankara da çok çeşitli desenler görünce dayanamamıştım. bende daha hamile bile olmamama rağmen cinsiyetsiz renk olduğunu düşündüğüm bu yeşil renkli kumaşı almıştım. Aslında çok daha güzel desenler vardı ama mavi yada pembe oldukları iin almamıştım. Ankara'da olanlar için İzmir caddesinde bulunan ve elinden dikiş gelenler Bursa kumaş pazarına gitmenizi tavsiye ederim




Geçengün oturdum tersini tersine getirdim kenarlarını diktim sonra ters çevirdim. Çevirdikten sonra dışındanda muntazamca bir dikiş daha geçtim. Mis gibi bir battaniye oldu. Çift katlı ve oldukça yumuşak. Annem kenarlarına kedime yada tek renkli bir şerit geçelim dedi ama ben hem kenarları yumuşak olsun diye hemde sade olmasını istedim. Bebeğin yüzüne falanda gelicek sonuçta yumuşak olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder